درباره بلاروس

شنبه 7 مرداد 1396
13:00
گروه شادی سفر

مکان های دیدنی و گردشگری و توریستی بلاروس

بلاروس از کشورهای اروپای خاوری مباشد، مهاجرت به بلاروس از طریق سرمایه گذای و خرید ملک در بلاروس و یا مهاجرت تحصیلی صورت میپذیرد؛ تحصیل در دانشگاه های بلاروس در رشته های پزشکی و دندانپرشکی تقاضای بیشتری از طرف خارجیان دارد. هچنین بلاروس کشور بسیار زیبا و سرسبزی است و توریسم و گردشگری از مناطق دیدنی این کشور سالانه گردشکران بسیاری را جذب میکند.

از مناطق دیدنی کشور بلاروس میتوان به این موارد اشاره کرد:
مینسک: پایتخت بلاروس، با آب و هوایی معتدل یکی از قدیمی ترین شهرهای اروپا می باشد. این شهر با رودخانه اسوایسلوچ به دو بخش پایینی و شمالی تقسیم میشود. مینسک مرکز فرهنگی و اقتصادی بلاروس است و شهری زیبا و پرروحیه است؛ قدم زدن در خیابان هاو مناطق دیدنی آن تجربه لذت بخشی برای همه گردشگران خلق میکند.


جاده استالین: دهه 30 قرن 20 میلادی یک سری سنگر نظامی ساخته شد که طول آن از دریای بالتیک تا دریای سیاه کشیده میشد، این سنگر به نام جاده استالین معروف بود. در سال 2005 جاده استالین به عنوان مجموعه تاریخی و فرهنگی در فاصله 35 کیلومتری شهر مینسک در نزدیک شهر Zaslavl ساخته شد. دیدن از لانه های توپ و ومسلسل های یادآور جنگ و قدم زدن در خندق ها و سوار شدن بر تانک ها از ویژگی های این میدان نبرد میباشد.


روستاهای توریستی: روستای زیبای واقع در سواحل رودخانه بدیع رود نشان گر زندگی بلاروسی است؛ سبک زندگی روستایی مثل ساختمان هاو لباس های محلی و وسایل خانه و ظروف سفالی و ... و آشنایی با معماری بلاروس از ویژگی های این روستای توریستی است. بیش از صد خانه روستایی، آسیاب و آهنگری و مدرسه و کلیسا در زمینی به مساحت صد هکتار واقع شده اند.


موزه صنایع دستی: Dubutki موزه فرهنگ بلاروس است که تجارت ملی بلاروس را به تصویر میکشد؛ این جا اگرچه موزه است اما همه چیز زنده است: از آسیاب بادی گرفته تا اسب سواری و سفالگری در آن.

دیگر مناطق دیدنی بلاروس:
قلعه میر(mir castle complex) ، جنگل بیالوزا (bialowieza forest)، قلعه برست (twierdza brzeska) کلیسای سنت سیمون و هلنا (church of saints simon and helena minsk) پارک گورگی(gorky park)، کاخ گومل (gomel palace) برج کامیانتس (tower of kamyanets) و باغ گیاه شناسی(botanical garden)

[ بازدید : 133 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تور های مسافرتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]