کوش آداسی

دوشنبه 9 مرداد 1396
16:28
گروه شادی سفر

کوش‌ آداسی شهری زیبا و ساحلی در ترکیه می باشد که با دیدنی‌های تاریخی، سواحل زیبا و جنگل‌های کاج کناره‌ی دریا، شهری ییلاقی و تفریحی چه برای مردم ترکیه و چه برای توریستان خارجی محسوب می گردد. تابستان‌های گرم و آفتابی و زمستان‌های معتدل و بارانی، باعث شده سفر به کوش‌آداسی، هر موقع سال، جذابیت‌های خودش را برای توریستان و گردشگران و حتی خود ترک ها هم داشته باشد؛ ولی با تمام این‌ها، بهار این شهر با وجود گل‌های کاغذی رنگارنگ و دریای آرام و خیابان‌های گل‌کاری‌شده، چیز دیگری است. کوش‌آداسی فرودگاه ندارد اما از طریق فرودگاه ازمیر که در فاصله هشتاد کیلومتری آن واقع شده است، می توان به این شهر رفت.

سواحل کوش آداسی

کوش‌ آداسی به سواحل شنی و صخره‌ ایش معروف است. سواحل کوش‌آداسی یکی از پرطرفدارترین سواحل برای انواع ورزش‌های آبی مثل شنا، غواصی و اسکی روی آب است.


آدالند

پارک آبی کوش‌ آداسی یکی از بزرگترین پارک‌ های آبی اروپاست و دنیایی از بازی‌های آبی را در خود جای داده است.


پاموک کاله (پاموک قلعه)

پاموك كاله یا قصر پنبه ای یك مركز توریستی و گردشگری زیبا می باشد كه در استان دنیزلی ترکیه قرار دارد. پاموك كاله كه در فاصله 18 كیلومتری از دنیزلی و در نزدیکی بدروم و کوش آداسی قرار دارد و می توان از تاریخ جاده زمینی و زیبا به آنجا رفت.


افسوس

افسوس بازمانده‌های شهری چندین‌ هزارساله از امپراطوری رُم شرقی است که بین ازمیر و کوش‌آداسی قرار گرفته و رفتن به آن از هر دو شهر ممکن است. تور افسوس بصورت یکروزه می باشد و از صبح تا بعد از ظهر طول می‌کشد و ناهار را هم در یکی از رستوران‌های محلی سرو می‌کنند. قبل از رسیدن به افسوس، خانه‌ ای قدیمی وجود دارد که حضرت مریم ده سال آخر عمرشان را آنجا گذرانده‌ است و امروز تبدیل به زیارتگاه شده است. می‌توانید روی دیوارهای بیرون خانه، شمع روشن کنید یا از چشمه‌ی آرزوها بنوشید و آرزو کنید. بعد از آن شهر زیبایافسوس با ستون‌های سنگی بزرگ، میدان نبرد گلادیاتورها و بقایایی از آمفی‌ تئاتر و دروازه‌های شهر قرار دارد. کوه‌های شمال افسوس، جایی است که می‌گویند اصحاب‌ کهف در غاری در دامنه‌ کوه، نزدیک به 200 سال خوابیده بودند. افسوس یکی از بهترین جاذبه های گردشگری می باشد.


[ بازدید : 122 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تور های مسافرتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]