تور کاپادوکیا | جاذبه های کاپادوکیا

چهارشنبه 22 شهريور 1396
14:22
گروه شادی سفر

قدمت شهر کاپادوکیا به زمان HITTIE (بیش از 4000سال پیش) می رسد و زمانی از ایالت های امپراطوری روم بوده است.این شهر پهناور در مرکز کشور ترکیه میان AKSARAY در غرب،KAYSERI در شرق و NIDGE در جنوب قرار دارد.کاپادوکیای امروزی با دره ها محاصره و با بناهای سنگی فوق العاده زینت داده شده است.با هر سبک و یا سطح توقعی به این شهر سفر کنید،ناامید نمی شوید.جدیدترین تورهای ترکیه به خصوص تورهای کاپادوکیا را در بخش تورهای مسافرتی های هالیدی ببینیدکه آژانس های مسافرتی، تورهای لحظه آخری و آفرهای ویژه خود را قرار می دهند .


GOREME روستایی در قلب کاپادوکیا است که بیشتر گردشگران و راهنمایان تور ترکیه برای اقامت انتخاب می کنند.


cappadocia

از تمام مناطق ترکیه به راحتی می توانید به کاپادوکیا و GOREME سفر کنید.پیشنهاد ما تور ترکیبی ترکیه است که تور استانبول،تور کاپادوکیا و سایر مناطق دیدنی و جاذبه های گردشگری ترکیه راشامل می شود.

یکی از جاذبه های گردشگری کاپادوکیا،عبور با بالون از فراز زمین های کشاورزی است که به زیبایی شیاربندی شده اند.یکی از بهترین مکان های دنیا برای پرواز با بالون،باغ های کاپادوکیاست که بین ساختارهای سنگی FAIRY CHIMNEY و دره هایی است که زمین های کشاورزی بی نظیر درآن قراردارند.سپس,مانند اروپاییان قدیم و صحرانشینان سکایی در دره ها اسب سواری و یا میان روستاهای کاپادوکیا پیاده روی کنید.


چگونگی پیدایش کاپادوکیا


cappadocia

هزاران سال پیش،چندین کوه آتشفشان باستانی:کوه ERCIYES، کوه HASAN و کوه MELENDIZ , فوران کردند به طوری که لایه ضخیمی از مواد مذاب را تا مایل ها پراکندند.در طول قرن ها، باد و باران روی صخره ها اثر کردند و دره های منحنی زیبایی را ساختند که به طرز زیبایی تا قله کوه تراش خورده است.


جذابیت کاپادوکیا فقط به مناظر زیبا نیست.انسان ها هم آثار گرانبهایی را به وجود آوردند:انبارها،اصطبل ها و خانه های سنگی و حتی شهرهای تماما زیرزمینی سنگی.امروزه، بسیاری از این خانه ها هنوز مسکونی و انبارهای سنگی آن مملو از ذخایرزمستانی است.


cappadocia

در زمان های بسیار قدیم،مسیحیانی در کاپادوکیا ساکن بودند که هزاران کلیسا و صومعه سنگی ساختند.بسیاری از این کلیساها با نقاشی های روحانیون قرون وسطایی تزیین شده است که هنوز بقایای آنها روی دیوارها باقی مانده است.در قرن 21، این کلیساهای باستانی یکی از برجسته ترین جاذبه های گردشگری کاپادوکیا شناخته شده است.


FAIRY CHIMNEY


cappadocia

در گذشته،مردم بومی مخروط های سنگی عجیبی که کاپادوکیا را محاصره کرده است را KALES یا CASTLE می نامیدند. امروزه، این ساختار های جذاب را عموماPERIBACALARI یاFAIRY CHIMNEY می نامند.FAIRY CHIMNEY ها اشکال و اندازه های متفاوتی دارند ولی بیشتر آنها بلند و کشیده هستند که سنگی بزرگ در فراز آنها قرارگرفته است. این سنگ سخت،از فرسایش سنگ های نرمتر پایینی جلوگیری می کند.


مهمترین جاذبه های گردشگری کاپادکیا:


سایت موزه GOREME : کلیساهای سنگی با نقاشی های دیواری

سایت موزه ZELVE : شهر سنگی متروک با کلیساها

شهر زیرزمینی KAYMALKI: بزرگترین شهر زیرزمینی

شهر زیرزمینی DERINKUYU : عمیق ترین شهر زیر زمینی

دره IHLARA : ترین دره ANATOLIA

UCHISAR: قلعه سنگی رومی

AVANOS: مرکز سفال از زمان HITTIE ها

PASABAG :سازه هایFAIRY CHIMNEY قارچی شکل، دره راهبه ها

DEVRENT :سازه های FAIRY CHIMNEY که شبیه حیوانات هستند، دره imagination

HACI BEKTAS : مرکز فرقه BEKTASI اسلام

GULSEHIR: اولین محل سکونت در کاپادوکیا

کلیساهای سنگی فراموش شده: کلیساهای بنا شده در دره ها

کاروانسراها : هتل های قرن 13 در مسیر جاده ابریشم


شادی سفر برگذارکننده تور های خارجی و داخلی با بهترین کیفیت و قیمت ها می باشد .


تور کاپادوکیا / تور کوش آداسی / تور کیش / تور مشهد / تور لبنان / تور بلاروس


جهت رزرو و اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید .


شماره تماس :88993177


[ بازدید : 119 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تور های مسافرتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]