اطلاعات بلغارستان

يکشنبه 18 تير 1396
13:43
گروه شادی سفر

این شهر سومین مرکز بزرگ صنعتی بلغارستان است و در صنعت کشتیرانی، کشتی سازی و تعمیرات کشتی فعال است. وارنا به عنوان یک تفریحگاه ساحلی دریایی، شهرت بین المللی دارد. هر ساله بیش از هزاران نفر از اهالی بلغارستان و دیگر کشورها، تعطیلات خود را در سواحل زیبای شن های طلایی golden sands و النا می گذرانند.

حداکثر دمای این شهر به 31 درجه در ماه مرداد می رسد. در مجموع وارنا یک منطقه اروپایی با جاذبه های تفریحی توریستی خوب بوده که با توجه به واقع شدن در اروپای شرقی نرخ ارزانی دارد. هوا در وارنا از نیمه شهریور کمی رو به سردی می رود و بهترین ماه برای سفر به وارنا تیر و نیمه مرداد است.

سرزمین ماسه های طلایی که به واقع مروارید سواحل دریای سیاه محسوب می شود به لطف پوشش گیاهی بی نظیر و سواحل نیلگون و وجود ماسه های طلای رنگ، سالانه میزبان گردشگران بسیاری از سرتاسر جهان است. وجود امکانات مدرن تفریحی، هتل های لوکس و منحصر به فرد در قلب جنگل و کنار ساحل تابلوی بی نظیری از یک منطقه توریستی به وجود می آورد و هر فردی در هر سنی از کودکان تا سالخوردگان می توانند از یک سفر خاطره انگیز و عالی برخوردار شوند.

مجتمع ماسه های طلایی، مروارید های آرمیده در میان انبوهی از تپه های جنگلی و ماسه های سفید و طلایی و آب های زلال آبی، انعکاسی از بهشت روی وسیع ترین ساحل شمال وارنا است. چشمه های آب درمانی گلدن سندز بارها جایزه معروف پرچم بین المللی را از محیط زیست دریافت کرده است.

مراکز خرید
یکی از بزرگ ترین مراکز خرید در وارنا، وارنا مال است. وارنا مال پاساژ بزرگی است که در حدود 150 فروشگاه متنوع اقلام مختلف از لباس و سوغاتی و لوازم الکترونیک را در خود جای داده اند. شما می توانید با بازدید از مغازه های آن خرید خوبی انجام دهید.

حمل و نقل عمومی
حمل و نقل عمومی در این شهر مبتنی بر تاکسی اختصاصی، مینی بوس های مسیر ثابت، اتوبوس و اتوبوس برقی است. اکثر تاکسی ها در وارنا قابل اعتماد هستند، اما از راننده هایی که در خارج از ایستگاه های قطار و اتوبوس منتظر مسافران هستند برحذر باشید.

تاکسی های این شهر تمام به رنگ زرد بوده و محاسبه نرخ کرایه با استفاده از تاکسی متر انجام می گیرد. نام راننده و شرکت تاکسی مورد نظر در کنسول جلوی اتومبیل نصب شده است. تاکسی ها را می توانید در اطراف تقاطع های بزرگ بیابید یا می توانید با استفاده از تلفن، آنها را به خدمت بگیرید.

شهر تاریخ
وارنا یکی از قدیمی ترین شهرهای اروپا است. فرهنگ های متعددی در این منطقه به هم آمیخته شده اند. در حومه وارنا هنگام حفاری های باستان شناسی در مکانی که نکروپولیس نامیده می شود، قدیمی ترین گنجینه طلای دنیا مربوط به هزاره چهارم قبل از میلاد کشف شد. این شهر طی سال های 1949 تا 1956 به نام استالین نامیده می شد.


[ بازدید : 80 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تور های مسافرتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]