بهترین زمان سفر لبنان | تور لبنان

دوشنبه 7 اسفند 1396
15:27
گروه شادی سفر

درباره لبنان

لبنان کشوری کوچک و کوهستانی در غرب آسیا و خاورمیانه و در کنار ساحل شرقی دریای مدیترانه است. واژه لبنان از واژه سامی «لبن» که اشاره به قله‌های سفید کوهستان‌های لبنان دارد، گرفته شده‌است. لبنان یکی از کوچک‌ترین کشورهای دنیاست که مساحتی حدود ۱۰۴۵۲ کیلومتر مربع دارد. بسیاری از مناطق آن کوهستانی است به جز مناطق ساحلی کم عرض و دره بقا که بخش مهمی از صنعت کشاورزی لبنان را تشکیل می‌دهد. تا قبل از جنگ داخلی ۱۹۹۰-۱۹۷۵ لبنان کشوری متمول در منطقه و پایتخت بانکداری جهان عرب محسوب می‌شد و تعداد زیادی توریست را جذب خود می‌کرد تا حدی که بیروت را به عنوان پاریس خاورمیانه می‌شناختند و همچنین به دلیل قدرت مالی بسیار لبنان را به عنوان سوئیس خاورمیانه می‌شناختند. پس از پایان جنگهای داخلی امروزه هم پذیرای توریست های زیادی از کشورهای مختلف می باشدبا نسیم شب پرواز همراه باشید تا اطلاعات بیشتری درمورد لبنان در اختیار شما قراردهد:

درباره بیروت لبنان

بیروت شهری بندری است که بر روی دماغه‌ای کوچک و درکنار دریای مدیترانه قرار گرفته و بزرگ‌ترین شهر و پایتخت کشور لبنان است. شهر بیروت در میانهٔ کرانه مدیترانه‌ای لبنان و بر روی یک شبه جزیره جای گرفته‌ است.

بیروت را پاریس خاورمیانه و عده ای عروس خاورمیانه لقب داده اند، لقبی که هر مسافری آنرا تایید می کند ، مجسمه های این شهر و سنگ فرش های خیابان ، سبک متفاوت زندگی در کـنار یکدیگر و تاریخی که هزاران قصه از آن بیرون آمده، می تواند کمی شباهت را توجیه کـند. به تمام این ها هم جواری آب های مدیترانه را هم اضافه کنید.


بهترین زمان سفر به لبنان

بهار و پاییز بهترین زمان سفر به لبنان می باشد ، بهــــار در بیروت از بقیه فصل ها با روزهای طولانی با آفتـــاب ملایـم و گلهای رنگارنگ و شب های خنک با دریایی آرام دوست داشتنی تر است .

تور لبنان

تابستان ها میزان رطوبت و گرمای هـوا بالا میرود . زمستان بیشترین میزان سرما و بارندگی را دارد،اما از آخرین باری که در بیروت برف آمده بیشتر از شـــــصت سال می گــذرد. پـــــس خیال تان راحت باشد،در سردترین روزهای سال هم به لباس های خیلی گرم احتیاج نـدارد.


[ بازدید : 115 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تور های مسافرتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]