اطلاعات ویژه هتل بلغارستان

يکشنبه 18 تير 1396
13:45
گروه شادی سفر

بهترین هتل های بلغارستان

هتل ساحلی مارینا گرند/ وارنا


هتل 5 ستاره Marina Grand Beach، در پارک زیبایی در مجاورت ساحل جنوبی محوطه تفریحی Golden Sands قرار گرفته است. هتل با داشتن 9 طبقه، 186 اتاق دو نفره، 48 آپارتمان مجلل و پرافتخارتر از همه چشم انداز دریا، در سال 2002 احداث شده است. میهمانان می توانند در استخرهای روباز و سرپوشیده آن آب تنی کنند.


ملیا گرند هرمیتج/ وارنا

هتل مجلل Melna Grand Hermitage، در دامنه کوهی آرام، تنها در 100 متری ساحل واقع شده و از دسترسی آسان به مرکز تفریحگاه Golden Sands برخوردار است. مرکز آب گرم هتل در دو سطح ساخته شده و معالجات زیبایی و خدمات ماساژ را به همراه دو استخر روباز و سرپوشیده، یک جکوزی، یک سونا، یک حمام ترکی انجام می دهد.


هتل کلوب ویوا/ وارنا

هتل Viva Club، در موقعیتی آرام و ساکت در محوطه تفریحی و تابستانی Golden Sands واقع و با داشتن محیطی دنج و راحت، اقامتی را به همراه رستوران و تریاهای بینهایت کامل و جامع به مهمانان ارائه می دهد. صبحانه انگلیسی- بلغاری به انضمام خوراک ها و نوشیدنی های متنوع، در محل تهیه می شود.

هتل ساحلی ریویرا/ وارنا

هتل Riviera Beach، درست در کنار ساحل خوش منظره Riviera و در میان درختان کهنسال پارک منطقه قرار گرفته است. هتل اقامت مجلل، زیبا و شیکی را به میهمانان ارائه می دهد. این هتل در منطقه تفریحی معروف Golden Sands قرار گرفته است.


[ بازدید : 87 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تور های مسافرتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]